Kde je môj Bagind?

Naši milí priatelia, ako viete, naše kožené doplnky sa vyrábajú ručne v tradičných továrňach v Indii a Kolumbii. Ručná výroba si na rozdiel od strojovej vyžaduje viac času a starostlivosti.

Väčšinu našich výrobkov máme pre vás počas celého roka na sklade v dostatočnom množstve. Zásielky dostávame pravidelne, takže väčšina výrobkov nezostáva dlho na sklade a putuje priamo k vám. Ak nás však prekvapíte svojím dopytom, môže sa stať, že niektoré výrobky sa vypredajú a naši výrobcovia pracujú na ďalších. V takom prípade môže byť dodacia lehota dlhšia, ale vždy vás o tom informujeme pri samotnom výrobku na webovej stránke a e-mailom alebo telefonicky.

Čo znamená skladovosť u môjho výrobku?

Unique selling icon
Skladom
Takýto výrobok sa nachádza v našom logistickom centre v Ostrave a zvyčajne vám ho môžeme poslať do druhého dňa od objednania. Skutočný čas dodania nájdete u produktu. Ak sa rozhodnete nechať si na výrobok vyraziť aj iniciály, dodacia lehota sa môže predĺžiť o 1-2 dni.
Unique selling icon
Na ceste
Takýto výrobok je práve vo výrobe alebo na ceste do nášho skladu. U daného výrobku vždy môžete zistiť skutočnú dodaciu lehotu, ktorá zvyčajne nepresahuje niekoľko týždňov. S nákupom však neotáľajte, v prípade vyššieho dopytu sa zoznam čakateľov rýchlo zaplní a vy máte šancu získať výrobok skôr.
Unique selling icon
Vypredané
Takýto výrobok má nezvyčajne dlhú dodaciu lehotu (možno zakúpiť, doba naskladnenia je uvedená) alebo výroba takéhoto výrobku bola ukončená a my sme uprednostnili iné druhy. Je možné, že sa v budúcnosti znovu objaví, ale v blízkej dobe sa neočakáva, že bude v sortimente výrobkov. Ak máte záujem o veľkoobchodný predaj, kontaktujte nás na adrese sales@bagind.cz

Moja objednávka sa zdržela - prečo?

Vždy sa snažíme vyhnúť oneskoreniu objednávky, ale okrem nástrah vyplývajúcich z veľkej vzdialenosti našej výroby nás niekedy prekvapia situácie, ktoré, žiaľ, nemôžeme ovplyvniť. V našom prípade môže mať vplyv na čas dodania príroda. Počas monzúnového obdobia v Indii trvá sušenie kože dlhšie, čo spomaľuje celú ďalšiu výrobu. V minulosti sme zažili aj štrajk poľnohospodárov, ktorý negatívne ovplyvnil rýchlosť našich zásielok do Európy. Problémom môžu byť aj komplikácie pri preprave niektorých komponentov, ktoré naši výrobcovia používajú. Stretli sme sa s tým napríklad pri nedávnom uviaznutí lode v Suezskom prieplave, kde zostali naše zipsy, čo spôsobilo meškanie dodávky väčšiny výrobkov z Kolumbie.

Zákaznícka podpora

Neviete, čo si počať?

Robíme všetko pre to, aby ste mali svoj produkt u seba v čo najkratšom čase. Ďalšie informácie o stave vašej objednávky vám vždy poskytnú naši priateľskí kolegovia na linke služieb zákazníkom, ktorých môžete kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.

Telefon

+420 226 253 803

E-mail

info@bagind.cz

Môj účet

Zabudli ste heslo?