OBJAVTE NAŠE NAJPREDÁVANEJŠIE VÝROBKY
Poznáte z Hithit! Objavte novinky z Kolumbie.

Vrátenie tovaru a reklamácie

Mrzí nás, že nie ste spokojní so svojim výrobkom Bagind. Aby sme vám zjednodušili proces riešenia tejto situácie, vybrali sme pre vás najdôležitejšie body našich obchodných podmienok.
Vrátenie tovaru

Pokiaľ nie ste so svojim výrobkom spokojní, máte samozrejme zo zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. V praxi to znamená, že pokiaľ vám dorazil výrobok, ktorý vám nesedí, prípadne nie je podľa vašich predstáv, môžete nám ho do 14 dní od doručenia vrátiť späť (v pôvodníom obale a nenosený) a my vám zaň vrátime peniaze. Túto možnosť nemáte u výrobkov, ktoré ste si nechali opatriť vlastnými iniciálami a ani u výrobkov, ktoré ste si zakúpili priamo na našich predajniach. 

Ako teda na vrátenie? Jednoducho. Nevyhovujúci výrobok bezpečne zabaľte do pôvodného obalu, priložte k nemu vyplnený formulář Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zašlite nám ho na adresu:

Bagind company s.r.o.
Truhlářská 766/5,
719 00 Slezská Ostrava

Nezabudnite uviesť správne číslo objednávky a skontrolujte správnosť čísla vášho bankového účtu. Pokiaľ všetko pôjde hladko, peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia vášho odstúpenía od kúpnej zmluvy. Ak ešte budeme potrebovať niečo upresniť, budeme vás kontaktovať na e-mail uvedený pri objednávke.

Formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy si stiahnite TU

Kompletné Obchodné podmienky si prečítajte TU

Reklamácie

Ak sa na vašom výrobku Bagind náhle objaví závada, môže to byť dôvod k reklamácii. Ako teda postupovať? Máte dve možnosti, Buď sa s výrobkom zastavíte na jednej z našich prodajní, teda ak máte cestu okolo. Výrobok si prezrú naši šikovní prodavači a poradia vám s ďalším postupom. Alebo vadný výrobok, vždy spolu s vyplneným reklamačným protokolom, zašlete k nám. Ešte predtým nás ale neváhajte kontaktovať na e-mail: info@bagind.sk a priložte fotografie vady. Budete tak mať istotu, že je vada dôvodom k úspěšnej reklamácii a ušetríte tak svoj čas.

Majte prosím na pamäti, že sa záruka nevzťahuje na poškodenia spôsobené běžným opotrebovaním, nadmerným používaním alebo nevhodným ošetrením výrobku. Zároveň určite riešte reklamácie bezodkladne, akonáhle vadu nájdete, aby nedošlo k zdržaniu a jej možnému rozšíreniu či zhoršeniu.

Reklamačný protokol k vyplneniu si stiahnite TU

Kompletné Reklamačný poriadok si prečítajte TU

Môj účet

Zabudli ste heslo?